התחברות
הרשמה
אם ביסודי אנחנו ילדים ובתיכון נערים מה אנחנו נחשבים בחטיבה?
8 בספטמבר 2020, 21:32
תיכון
חטיבת ביניים
יסודי
חטיבה
4 תשובות
מתבגרים או וואו אני מתבגרת
a
ahahhh
מתבגרים?
h
havera
כיתה ט נערים צעירים
ז ח ילדים
ב
ברה מומנט
מתבגרים
ל
ליקריץ_
באותו הנושא:
באיזה בית ספר הכי סבלתם ביסודי בחטיבה או בתיכון ?
למה אם מבריזים ביסודי זה דיווח הורים וזה ממש אסור, ובתיכון אם מבריזים לא עושים כלום?
מה היתה השנה הכי קשה ביסודי ובתיכון?
קרה לכם שאחרי שעליתם לתיכון והלכתם לבקר ביסודי, המורים ביסודי לא זכרו אתכם?
למדתי ביסודי ובתיכון בבית ספר דתי חרדי,אני פרשתי מהתיכוו בכיתה י' והמשכתי בתיכון חילוני
ילדה שלא רצתה אותי ביסודי רוצה אותי היום בתיכון יש לה אובססיה אליי מה עושים?
מי ביסודי ומי בתיכון?
ביסודי רבים מכות ולא עושים בעיות בתיכון רבים מכות יביאו משטרה על זה ?
קיבלתי את התעודה שלי של מחצית א' והיא ממש גרוע ואני ביסודי יעשו לי בעיות בתיכון ????
נגיד ילד עבר אלימות בבית ספר היה רב מכות בתדירות גבוהה ועשו עליו חרם ביסודי ובתיכון איך זה יכול להשפיע עליו ?
אני רוצה להעביר שיעורים באנגלית לילדים ביסודי או בתיכון, איך לעשות את זה?