5 תשובות
הכי פשוט להיתנצל, זה לא מוריד מהערך שלך והכל בסדר:))
תתנצלי
הכל בסדר גם לי קורה לפעמים, תבקשי סליחה ותני לה חיבוק:)
פשוט תבקשי סליחה.
תתנצלי ותעזרי לה במשהו