8 תשובות
לא שלם, שלם ברוב הדברים,
אבל יש דברים שלא שלם איתם.
שמחתי לעזור,
yolo
לא, אוהב את עצמי, מאוד.
כן
עם האופי שלי אני שלמה והיו הרבה מקרים שאיבדתי את התחושה הזאת ועדיין קורים לי מקרים כאלה
שלמה עם האופי שלי,
עם המראה - פחות.
בעצם תיקון, אני לא שלמה עד הסוף
אני שלמה עם עצמי אבל עדיין אני רוצה לשפר תכונות מסויימות שיש בי ודברים חיצוניים
אני עובדת על זה ובגלל זה אף פעם אין לי את התחושה של "אני לא שלמה עם עצמי" כי אני יודעת שאני בתהליך
שלמה עם עצמי אבל יש דברים לתיקון