2 תשובות
תשמע יצאת ידי חובה מהתורה וזה עדיף מכלום... אבל הכי טוב זה יותר ואת רוב התפילה עם עמידה פסוקי זימרה וכדומה ואם יש בעיה עם זמן אז להתפלל קצר
אנונימי
חובה להתפלל את כל התפילה,אלא אם כן יש משהו שמונע ממך.
אנונימי