12 תשובות
לזרוק אותו ומהר למה מה הוא חושב שהוא אפילו אם רבת איתו אין לו זכות לדבר אליך ככה אל תוותרי לו
אנונימית
להעיף אותו לקיבינמט! כאילו ככה הוא מתייחס אליך?! גם שאתם ריבים הוא לא אמור להגיב ככה! מה הוא חושב לעצמו?! תגידי לו שממש נפגעת ממנו ושלא יחשוב על לדבר איתך..! ותראי איך הוא יגיב..!
אל תראי לו שאת פגוע ממנו זה ירים לו תאף אם את רוצה להמשיך בקשר שלכם דברי איתו בצורה יפהה תגידי לו שזה לא היה במקום וכו'... אם את מילא רוצה להעיף אותו אז כנסי בו גם
אנונימי
אם הוא מדבר אליך ככה אז אתם צריכים להיפרד. נכון את יכולה לחשוב שזה רק בגלל שהאו היה עצבני אבל גם אם בנאדן עצבני הוא צריך מינימום כבוד לאנשים אחרים ולא משנה איזה קשר יש לו איתם. אני מציעה לך לעזוב אותו, הוא לא מכבד אותך...
לכתוב לו "ביי"
אני במקומך הייתי מדביקה לו מזה אגרוף למה מי היוא חושב שהוא מכותת
אנונימי
תיפרדי ממנו
מה את זבל שלו? מה נראה לו שככה הוא מדבר לבחורה.. ועוד לחברה שלו... איכס תכתבי לו ביי ואל תדברי איתו יותר.. את לא צריכה טיפוס כזה מגעיל o_o
גם אנשים שאני לא בקשר טוב איתם לא אומרים לי דברים כאלה.
איזה מן חבר זה?! פשוט בושה.
תפרדי ממנו.
איזה מן חבר זה?! פשוט בושה.
תפרדי ממנו.
להיפרד ממנו! מה נראלו שהוא משנה את המצבי רוח שלו עליך!
תפרשי ממנו את לא צריכה חבר כזה שייחס אלייך ככה!
תגידי לו אתה אומר לי סתמי תראו מי שמדבר, ואתה המגעיל פה קרציה ואיזה זכות יש לך לסתום לי את הפה? אז אתה תסתום!
באותו הנושא: