11 תשובות
כן
אנונימית
לדעתי זה יפה, במיוחד השם נואה.
נה זה בסדר, קצת מצחיק
לא.. סתם נחמד
שואל השאלה:
מה הכוונה מבטאים אחרת?
מה הכוונה מבטאים אחרת?
חח אולי את השם שלו מבטאים אחרת
נואה זה למעשה noah באנגלית וזה אמור להיות נוח בעברית, כמו נוח מהתנך. אבל אנשים חושבים שh שותקת וזה לא נכון
צירוף מקרים סהכ
קצת מוזר :) שם יפה בסהכ
לאמא שלו קוראים כינואה
שואל השאלה:
אבל הוא גר בישראל וקוראים לו נואה, אני חושבת שאני יודעת איך קוראים לבחור שמוצא חן בעיניי...
אבל הוא גר בישראל וקוראים לו נואה, אני חושבת שאני יודעת איך קוראים לבחור שמוצא חן בעיניי...
באותו הנושא: