8 תשובות
כי היא מגעילה נראלי
אנונימית
אני ממש ממליץ לך לשרוף את הפלאפון
כי כולם אומרים שאיב דוחה וחסרת סבלנות
אז מאמינים שזאת היא
אין לי מושג , סתם מאשימים את איב
פשוט ההתנהגות של איב מגעילה , בטוחה שגם העמודי הערכה יסכימו איתי היא התחילה לצחוק בלייב על ילדה מלאה שמעריצה אותה , איזה מסר היא מעבירה לה? שתפסיק לאכול ותהיה אנורקסית בשביל כמה פעמים בפוריו? זה דוגמא אחת מתוך מאות .
^אני אגיד לך מה אני לא אוהבת את ההתנהגות שלה אבל אני נגד הייט על אנשים ופה סתם מאשימים וקופצים למסקנות וזה נורא לא נעים בתור ילדה לקרוא את זה
היא לא אומרת מי זאת, תשאלי אותה בתגובות. נ.ב למה סירי כזאת עילגת [סמיילי צוחק]
היא ענתה לי שזו לא איב