14 תשובות
זה נורמלי גם אותי זה מביך
את יכולה פשוט לבקש מהמורים להפסיק לעשות את זה כי זה לא נעים לך והם יכבדו אותך :)
את יכולה פשוט לבקש מהמורים להפסיק לעשות את זה כי זה לא נעים לך והם יכבדו אותך :)
ח חח חח תאמיני לי שלי יותר מביך פי אלףף לא משנה איך קוראים לשלך
גם אני הייתי ככה אבל פשוט אל תתייחסי ואל תייחסי יותר מדי חשיבות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הם לא יזכרו שביקשתי את זה וגם הם תמיד אומרים את השם שלי לא נכון וזה יותר מביך
אבל הם לא יזכרו שביקשתי את זה וגם הם תמיד אומרים את השם שלי לא נכון וזה יותר מביך
אנונימית
וואי מבינה אותך, גם אותי זה מביך. ועוד לי יש שם משפחה ממש מביך .. ולכן קוראים לי בו :/
אנונימית
השם משפחה שלי זה ג'רבי בטוחה ששלך מביך???
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימית
ממש חח
אבל בו זה שם חמוד נגיד קוראים לך שקד בו זה בסדר
מבינה אותך ממש
תדעי שזה ככה ואין הרבה מה לעשות עם זה ואם הוא סבבה אז עוד יותר
תדעי שזה ככה ואין הרבה מה לעשות עם זה ואם הוא סבבה אז עוד יותר
כנל
יש לי בקשה בבית משפט לי ולאחותי
יש לי בקשה בבית משפט לי ולאחותי
כנל ואפילו בנות מהכיתה קוראות לי בשם המלא שלי ובאלי להעיף להן כאפה
זה שרשם שהשם משפחה שלו זה ג'רבי תאמין לי ששלי יותר מביך משלך
השם משפחה שלי לא מביך הוא פשוט מעצבן אותי
באותו הנושא: