9 תשובות
תמתחי אותה בחזרה?
סימבה יקרה שלא שלי אני ינקום בך לא את בי
שואל השאלה:
איך בדיוק לנקום בה
'אין שם תתמודדו' זו חברה שלך?. חברה שלך בסטיפס?
אז רשמתי לה בפרטי]-:
איזה אנשים רעים*:
חח
שואל השאלה:
תודהה