6 תשובות
אם העדשה לא יושבת טוב ומציקה בעין.
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
אתה תרגיש שהיא מציקה לך בעין
מצ"ב תמונה.
קישורים מצורפים:
אם היא מציקה לך בעין
אם היא מציקה לך או שאת מרגישה שהיא לא יושבת טוב או שהיא זזה
אם היא מציקה אתה תרגיש את זה אם היא לא יושבת טוב כי זה כל כך מציק
כל עוד אתה לא מרגיש את העדשה תוודא ששמת אותה והיא לא נפלה(שאתה רואה טוב) ואם כן אז שמת בסדר
כל עוד אתה לא מרגיש את העדשה תוודא ששמת אותה והיא לא נפלה(שאתה רואה טוב) ואם כן אז שמת בסדר
אנונימית
באותו הנושא: