9 תשובות
את לא ואם כן אני מצדיע לך
בהצלחה תשני שנצ
אני צריך ב7 שיט
מקווה בשבילך שתקומי וגם אני צריכה לקום ב7:10 אוף
אל תשני
אני צריכה לקום בעשר קולולוו
בקלי קלות
שואל השאלה:
יאללה בהצלחה לכולנוו
יאללה בהצלחה לכולנוו
אנונימית
שואל השאלה:
קמתיי בוקר טובב
קמתיי בוקר טובב
אנונימית
באותו הנושא: