21 תשובות
ואי באלי
וואי באלי רצח עכשיו אמא'לה
באלי בטובב
באלי בטובב
וואי כמה באלי
אבל למה להביא דודא ב2 בבוקר אין לי כוח לנסוע לשאולי
למה לעשות לי דודא ב2 וחצי בלילהה למהה
לא לי
אני בחיטוב ולא מתאים לי בשר בשתיים בלילה
אני בחיטוב ולא מתאים לי בשר בשתיים בלילה
שואל השאלה:
^ הרסת את כל היופי בתשובות
^ הרסת את כל היופי בתשובות
אנונימית
תאמת שמתאים ל אבל אסור בגלל האימון
אמאלה
ככ עם מלא עמבה וטחינה, מלא חמוצים
וואי זה מזכיר לי שהייתי בסטלה יום אחד ולי ולחברה היה פשוט דודא לשווארמה, מצאנו ב2 בלילה :)
ככ עם מלא עמבה וטחינה, מלא חמוצים
וואי זה מזכיר לי שהייתי בסטלה יום אחד ולי ולחברה היה פשוט דודא לשווארמה, מצאנו ב2 בלילה :)
אנונימית
וואי כבד
ליי
סורי חחח
אבל זה המציאות - לא מתאים לי
אבל זה המציאות - לא מתאים לי
יצאת כבאי חבר
אנונימית
מקודם אכלתי שווארמה
אני גרה בחיפה, החנויות של הערבים פתוחים כל הזמן
תודה לאל
תודה לאל
אנונימית
שואל השאלה:
תני כתובת דקה אצלך
תני כתובת דקה אצלך
אנונימית
שואל השאלה:
סתם לא כשר
סתם לא כשר
אנונימית
שקט
מה את מדליקה את כולם על שווארמה ואז מכבה חחח
מה את מדליקה את כולם על שווארמה ואז מכבה חחח
אנונימית
נודר לי
למה למה לעשות חשק
וואי תמידיי
באותו הנושא: