21 תשובות
ואי באלי
וואי באלי רצח עכשיו אמא'לה
באלי בטובב
וואי כמה באלי
אבל למה להביא דודא ב2 בבוקר אין לי כוח לנסוע לשאולי
למה לעשות לי דודא ב2 וחצי בלילהה למהה
לא לי
אני בחיטוב ולא מתאים לי בשר בשתיים בלילה
שואל השאלה:
^ הרסת את כל היופי בתשובות
אנונימית
תאמת שמתאים ל אבל אסור בגלל האימון
אמאלה
ככ עם מלא עמבה וטחינה, מלא חמוצים

וואי זה מזכיר לי שהייתי בסטלה יום אחד ולי ולחברה היה פשוט דודא לשווארמה, מצאנו ב2 בלילה :)
אנונימית
סורי חחח
אבל זה המציאות - לא מתאים לי
יצאת כבאי חבר
אנונימית
מקודם אכלתי שווארמה
אני גרה בחיפה, החנויות של הערבים פתוחים כל הזמן
תודה לאל
אנונימית
שואל השאלה:
תני כתובת דקה אצלך
אנונימית
שואל השאלה:
סתם לא כשר
אנונימית
שקט

מה את מדליקה את כולם על שווארמה ואז מכבה חחח
אנונימית
נודר לי
וואי תמידיי