3 תשובות
כי זו מי שאת זה בסדר
רגישות גם אני ככה זה בסדר
אם אני לא טועה את בטח בגיל ההתבגרות, זה הגיל. גם אני ככה. הכל בסדר. אנחנו מאוד רגשנים ועוברים ממצב רוח אחד לאחר בשנייה... לא תקופה קלה אבל את גם תתגעגעי אליה