4 תשובות
את רוצה רק במקרה החיצוני?
שואל השאלה:
כן כי כבר עבדתי על הביטחון העצמי שלי ולהפסיק להיות איך שהייתי קודם כמובן שינוי בקטע טוב, לא שהייתי רעה או משהו פשוט ביישנית מידיי דגש על המידיי...
כן כי כבר עבדתי על הביטחון העצמי שלי ולהפסיק להיות איך שהייתי קודם כמובן שינוי בקטע טוב, לא שהייתי רעה או משהו פשוט ביישנית מידיי דגש על המידיי...
אנונימי
אני לא מדברת על זה אלה על שינוי של חדר נגיד
שואל השאלה:
אה, זה בתהליכים
אה, זה בתהליכים
אנונימי
באותו הנושא: