9 תשובות
פשוט תתקני אותם אם הם יאמרו תשם הרגיל ואז אם הם ישאלו אותך מזה השם הזה תגידי תקראו לי ככה
פשוט תגידי מהיום תקראו לי **** תשני תשם באינסטגרם וככה עד שיתרגלו
פשוט לתקן אנשים,יש לי ילדה בכיתה שיש לה שתי שמות והיא לא אוהבת את השם הראשון אז היא אומרת לכולם לקרוא לה בשם השני וזהו
שואל השאלה:
איה, זה משנה?
איה, זה משנה?
אנונימית
תתחילי בלגרום לחברים בכיתה לקרוא לך ככה, תפני למורים שלך לפני שיעורים ותגידי ששינית את השם אז אם אפשר שיקראו לך בשם החדש, ולאט לאט הכיתה תיגרר לזה גם, יהיה מוזר אפילו לקרוא לך בשם הישן
הייתה לי ילדה כזאת בכיתה ומהר מאוד התרגלנו עניין של שבועיים שלושה
הייתה לי ילדה כזאת בכיתה ומהר מאוד התרגלנו עניין של שבועיים שלושה
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט לא אוהבת אותו, הוא גורם לי להרגיש לא בנוח.
ואני יודעת שאני אוכל לשנות אותו חוקית בגיל 18, אני פשוט רוצה לנסות אותו לפני ואני שואלת איך לבקש מאנשים להשתמש בו בלי שזה יראה מוזר.
אני פשוט לא אוהבת אותו, הוא גורם לי להרגיש לא בנוח.
ואני יודעת שאני אוכל לשנות אותו חוקית בגיל 18, אני פשוט רוצה לנסות אותו לפני ואני שואלת איך לבקש מאנשים להשתמש בו בלי שזה יראה מוזר.
אנונימית
מה הבעיה בשם המקורי?וכשתהיי בת 18 את תוכלי לשנות את השם שלך בתעודת זהות
לאיזה שם את לא בטוחה ומה השם הפרטי שלך
תגידי להורים שלך שאת פעם ממש אהבת את השם הזה ובזמן האחרון התחלת להרגיש שהשם הזה לא מתאים לך וזה גורם לך להרגיש לא בנוח, ובכללי השם הוא ממש ממש יפה אבל את זאת שהחלטת את זה.
אחרי זה תגידי להם מה השם החדש שאת אוהבת ותסבירי להם למה את אוהבת אותו.
אחרי זה, שהם יבינו את המציאות החדשה, תתחילי פשוט לתקן אנשים. הם יקראו לך בשם שלך עכשיו ואז תגידי להם שאת מעדיפה שהם יקראו לך ____ וגם כשיקריאו שמות בכיתה, תתקני גם את המורים וככה לאט לאט זה יתפס.
אחרי זה תגידי להם מה השם החדש שאת אוהבת ותסבירי להם למה את אוהבת אותו.
אחרי זה, שהם יבינו את המציאות החדשה, תתחילי פשוט לתקן אנשים. הם יקראו לך בשם שלך עכשיו ואז תגידי להם שאת מעדיפה שהם יקראו לך ____ וגם כשיקריאו שמות בכיתה, תתקני גם את המורים וככה לאט לאט זה יתפס.
באותו הנושא: