14 תשובות
גסטין ביבר, עידן חביב, ליאור דואק
בראד פיט
שואל השאלה:
אבל למה? תסבירי בבקשה :)
ג'סטין ביבר
חתיך אש מגיל חודש
אבל קראש זה לא לפי היופי או שאני סתומה
גסטין ביבר כי זה גסטין ביבר והוא מושך קצת
סקס אפיל מטורף
עידן חביב כי הוא ממש נחמד בעיניי ההתנהגות שלו לנשים וזה וגם יש לו זיפים הוא נראה סבבה מאוד
ליאור דואק יש לו זיפים יש לו מבטים קשוחים של גבר וקול מושך (הוא חתיך) גם יש לו גוף יפה וגם לעידן
ובראד פיט אין צורך להסביר
דילן אובריין, נייל הורן, גרנט גסטין, הארווי מילס ויש עוד המון
הם אנשים פשוט מדהימים חד משמעית (וכמובן חתיכים רצח) והם לא כמו המפורסמים ההומופובים או הגזעניים, הם אוהבים את כולם.
אלכס טרנר, וואו
הוא פשוט מושך בקטע מטורף
פול ווסלי לא יודעת אמאלה הוא נראה טוב מאוד והוא בן אדם ככ טובב הוא כובש❤:)
קים ג'יסו (מבלאקפינק). היא פשוט יפה כל-כך, יש לה קול מדהים ויכולות הריקוד שלה הורגות אותי. אני לא מצליחה לא לחשוב עליה ואני אובססיבית אליה. היא פשוט יפה כל-כך בשביל העיניים שלי, בחיים לא ראיתי מישהי כמוה. הקול שלה מרגיע אותי והיא מצחיקה.
מאור שוויצר כי הוא חתיך ויש לו שפתיים מדהימות
אנונימית
הארי סטיילס, הוא ככ מוכשר ומדהים לכולם (וזה שהוא חתיך זה בונוס)
דומיניק האריסון (יאנגבלאד).
הוא פשוט בן אדם כל כך מדהים.
הוא בא בעצם לייצג את מה שהחברה דוחה (לדוגמה; הוא סטרייט והוא לובש שמלה בהופעות, שם אודם וכל מיני) ולהעביר שכולם צריכים להיות גאים במי שהם ושתמיד כולם מסדרים הכל בקופסאות וזה לא צריך להיות ככה.
המלודיה והליריקה שלו פשוט מדהימות והוא עבר כל כך הרבה בחיים.
וחוץ מזה, הוא פאקינג חתיך.
:,)
marie ulven ringheim. (girl in red היא מדהימה
בריטני ספירס מסוף שנות ה90 בתקופה שהיא הוציאה את האלבום הראשון שלה
היא הייתה כל כך יפה ומדהימה וגם ממש מוכשרת
זה חבל לי לראות מה קרה לה :(
היא הייתה יכולה להיות כל כך יפה היום אם 2007 לא היה קורה