9 תשובות
שואל השאלה:
"היי אנשים יפים", השעווה עושה לך משהו בעור בבית השחי? יוצא פצעים או דם? ואם כן זה נשאר הרבה זמן או אחרי כמה דקות-שעות זה עובר?
ותודה לכולם!!!:)
אנונימית
אני הייתי ממליצה לך ללכת לקוסמטיקאית שתעשה לך,יותר קל ונקי.
אממ טיפה קשה לי להסביר אבל אני אנסה...
אני קונה רצועות שעווה שמותאמות לקו הביקיני ולבית שחי בסופר פארם ופשוט אני שמה אותם על הבית שחי תולשת מלמטה ואחר כך מלמעלה וזהו אני ממש מקווה שהבנת
אני הייתי עושה עם רצועות מוכנות לשימוש של ויט
גוזרת לחצי שיתאים הגודל כי כמובן אני שמה על חצי מהשיער לא הכל כי הוא גדל לכיוונים שונים
אם ממש היה לי מלא שיער עבה ארוך אז יכול לרדת דם, אבל נראה לי זה קרה לי פעם או פעמיים כל החיים שלי
לי זה לא כזה כואב יחסית לאיזורים אחרים
אני מנקה עם המגבון שיש עם השעווה וזהו, אני לא שמה לב לכמה זמן זה אדום
מה שכן לא אמורים לשים דאודורנט כמה זמן אחרי (לא זוכרת למה)
מצטרפת לשאלה
אנונימית
אפשר גם לייזר
ולגבי שעווה, יש כל מיני ערכות בסופר פארם ואת יכולה להתייעץ שם עם הדיילות
זה לא אמור להיות מסובך, יש הוראות
אני עושה כמו "היי אנשים יפים" פשוט עם שעווה רגילה ולא רצועות(אני אישית לאאוהבת את הרצועות)
אנונימית
יש 2 סוגים של שעווה
-אחד את קונה רצועות בד כאלה ואת קונה קופסת שעווה מחממת את השעווה במיקרו מורחת על הרגל עם המקל מצמידה את הרצועה משפשפת ותולשת
-רצועות מוכנות עם השעווה מצמידה ותולשת

לגבי פצעים אדמומיות בדרכ זה לא קורה נשאר חלק ונקי ללא נקודות שחורות כמו בגילוח אבל זה גרם לחברה שלי קצת נפיחות ואדום היא כנראה הייתה אלרגית או משהו.

ולגבי קרמים יש של וויט שעושים את העבודה כמובן ללא כאב לעומת השעווה אבל ממש מסריחים

לגבי לייזר זה דיי יקר ולא לכולם יש את היכולת
תחליטי מה נוח לך מקווה שעזרתי :)
שואל השאלה:
יש לי שאלה לכל מי שענו לי.
דבר ראשון תודה רבה!!
אני באמת מעריכה את זה!!!:)
והשאלה, אני גילחתי אתמול זאת אומרת שכבר עוד נגיד 3 ימים (לא כולל היום) אני אגלח עוד הפעם (השיערות יהיו בערך 4 מ"מ כזה).
כמה זמן אני צריכה לחכות עד שאני אוכל לעשות שעווה וזה יצא טוב?
כאילו כמה מ"מ או ס"מ זה צריך להיות?
תודה3>
אנונימית