64 תשובות
כן
שואל השאלה:
יאש תודה
+ יאו יובל את ראשונה
איזו אירוניה
העיי
יאש תודה
+ יאו יובל את ראשונה
איזו אירוניה
העיי
אנונימי
כן
כן, בכללי לא חושבת שיש סיבה מיוחדת לשאול ככ הרבה, ניתן למצוא הרבה בגוגל.
שואל השאלה:
יאו גם יובל וגם אריאל
מי עוד יבוא לשאלה שלי
יאו גם יובל וגם אריאל
מי עוד יבוא לשאלה שלי
אנונימי
אמאלה רגע מי אתה
אעע לויי
חתיך
חתיך
זה לויבה??
(ושלא ימחקו לי את התשובה, כן זה הרבה יחסית)
(ושלא ימחקו לי את התשובה, כן זה הרבה יחסית)
מי זאת יובל ורחל איך את יודעת שזה לוי ._.
אנונימית
שואל השאלה:
שש עכשיו כולם ידעו יאו חוח❤
שש עכשיו כולם ידעו יאו חוח❤
אנונימי
שואל השאלה:
אני בשוק גם דבי פה
מה.
אני בשוק גם דבי פה
מה.
אנונימי
^^האמ מי את אנונימית? וקוראים לי יובל
שואל השאלה:
יאו נגמרו הפרחים
עכשיו בטח יבואו כל שאר הגאנג יאו
יאו נגמרו הפרחים
עכשיו בטח יבואו כל שאר הגאנג יאו
אנונימי
אבל מי זאתת
חחח את לא בדיוק מכירה אותיי אבל איך ידעת שזה לוי
ואפשר להבין איזה גאנג אתםם
ואפשר להבין איזה גאנג אתםם
אנונימית
כן אבל ממתי הוא 8 חודשים פה חשבתי חודש וחצי
שואל השאלה:
דבי אני מתחרט על הפרח
חבל
וזה לא שיש לך חיים לעומתי אז שוש
דבי אני מתחרט על הפרח
חבל
וזה לא שיש לך חיים לעומתי אז שוש
אנונימי
^^ אולי כןן תגלי ליי
וכי אני יודעת איך לוי כותב ובכללי שנכנסתי לשאלה הייתה לי הרגשה שזה הוא
וכי אני יודעת איך לוי כותב ובכללי שנכנסתי לשאלה הייתה לי הרגשה שזה הוא
כן אני שואלת את יובל
אה לול אתם חברים יובל ולוי? הכרתם מפה?
אה לול אתם חברים יובל ולוי? הכרתם מפה?
אנונימית
שואל השאלה:
יאו יובל איזו אישה חמודית
מכירה אותי ככ טובב❤
יאו יובל איזו אישה חמודית
מכירה אותי ככ טובב❤
אנונימי
חיחיחי לויי❤❤❤
כןן
שואל השאלה:
1. הייתי מביא בכל מקרה, גם אם הייתי מלא זעם וחרטה לגבי זה
2. התשובה שלך לא לא הועילה, אלא פגעה בי קשות
1. הייתי מביא בכל מקרה, גם אם הייתי מלא זעם וחרטה לגבי זה
2. התשובה שלך לא לא הועילה, אלא פגעה בי קשות
אנונימי
נוו לוי ויובל אתם חברים?
אנונימית
ויובל למה את קוראת לעצמך רחל אם את יובל לול חחח
ולא היית עם יולו או משהו כזה
ולא היית עם יולו או משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
טובטוב לכי שחקי דמקה עם אבנר
טובטוב לכי שחקי דמקה עם אבנר
אנונימי
אנחנו נשואים
אבל אנחנו בקרוב נעשה ילדים❤❤
נשבעת שאני מסכנת את כל הנקודות אמינות שלי פה
אבל אנחנו בקרוב נעשה ילדים❤❤
נשבעת שאני מסכנת את כל הנקודות אמינות שלי פה
אחי תגלי לי מי את ואז תשאלי שאלותת
שואל השאלה:
* משיכת אף *
* משיכת אף *
אנונימי
בקיצור אתם לא חברים
והכרתם מסטיפס?
תעניי ואז אני אגלה לך
את לא מכירה אותי בכלל אבל בסדר
והכרתם מסטיפס?
תעניי ואז אני אגלה לך
את לא מכירה אותי בכלל אבל בסדר
אנונימית
נעלבתי :(
אנחנו לא חברים מה אנחנו בתיכון
אנחנו נשואים
אנחנו נשואים
שואל השאלה:
אף פעם לא אמרת
אמרת אידיוט, אפס, מטרידן, סטוקר, חרא, בכיין, דביל, סתום, טיפש, וגיי, אבל לא אמרת פדופיל.
ואנחנו לא יוצאים
אנחנו נשואים מזמן
אף פעם לא אמרת
אמרת אידיוט, אפס, מטרידן, סטוקר, חרא, בכיין, דביל, סתום, טיפש, וגיי, אבל לא אמרת פדופיל.
ואנחנו לא יוצאים
אנחנו נשואים מזמן
אנונימי
לא אתם ביסודי❤ חחח אני צוחקת
וה כ ר ת ם מ ס ט י פ ס ? ?
וה כ ר ת ם מ ס ט י פ ס ? ?
אנונימית
לא אנחנו הכרנו בטינדר, בהתחלה דחיתי אותו כי הוא היה יותר חתיך ממני והתביישתי אבל אז התאהבתי בו קשות
שואל השאלה:
ואז ראיתי את האישון החושני שלה שוב והתחתנו
ואז ראיתי את האישון החושני שלה שוב והתחתנו
אנונימי
אני צורחת
חח אני מתה מה
נפגשתם? ואיך גיליתם על אחד השני בסטיפס
ו
נפגשתם? ואיך גיליתם על אחד השני בסטיפס
ו
אנונימית
נפגשנו ברחוב פעם ראשונה הוא התנגש בי ואז נתתי לו כאפה ואז ראיתי איזה חתיך הוא אז נתתי לו נשיקה וברחתי ואז ראיתי אותו שוב בסטיפס
שואל השאלה:
לא מדויק
אני אתקן
לא מדויק
אני אתקן
אנונימי
נוו דיי עם הספאמים חחח תעני ברצינותת
אנונימית
שואל השאלה:
הלכנו במסדרון בביצפר אחד מול השנייה, עם ערימת ספרים על הידיים.
במקרה הלכנו בקו ישר והתנגשנו אחד בשנייה, כל הספרים נפלו, והתכופפנו להרים אותם.
כל אחד בצורה מוזרה ניסה להרים את של השני כדי לעזור, ובמקרה הרמנו שנינו את המבט אחד מול השנייה כשהראשים שלנו היו קרובים, ואז הבנו שזו אהבה ממבט ראשון.
אה ואז התעוררתי.
הלכנו במסדרון בביצפר אחד מול השנייה, עם ערימת ספרים על הידיים.
במקרה הלכנו בקו ישר והתנגשנו אחד בשנייה, כל הספרים נפלו, והתכופפנו להרים אותם.
כל אחד בצורה מוזרה ניסה להרים את של השני כדי לעזור, ובמקרה הרמנו שנינו את המבט אחד מול השנייה כשהראשים שלנו היו קרובים, ואז הבנו שזו אהבה ממבט ראשון.
אה ואז התעוררתי.
אנונימי
מתהה
אנונימית
אני צורחתת איזה רומנטי
וכיום אנחנו מאושרים יחדיו❤ אבל לא מצליחים להיכנס להריון :(((
וכיום אנחנו מאושרים יחדיו❤ אבל לא מצליחים להיכנס להריון :(((
את פוגעת בי אפרודיטה :((
שואל השאלה:
ואת נשואה לאבנר כשאת בכלל זכר בסתר
שקט
ואת נשואה לאבנר כשאת בכלל זכר בסתר
שקט
אנונימי
שואל השאלה:
ואם אני אגיד לך שאני מנהל איתו רומן בסתר? איך תגיבי?
ואם אני אגיד לך שאני מנהל איתו רומן בסתר? איך תגיבי?
אנונימי
מה-
הוא בוגד בי
הוא בוגד בי
שואל השאלה:
ניראלך
אני רוצה שהיא תתעצבן
ואנלא גיי דבי תרדי מזה יאו
ניראלך
אני רוצה שהיא תתעצבן
ואנלא גיי דבי תרדי מזה יאו
אנונימי
לא אתה בוגד בי
ביי
ביי
שואל השאלה:
לא יובלל
אני לאא
לא יובלל
אני לאא
אנונימי
אתה כןן
איזה חצוף אני הולכת לבגוד בך גם :))
איזה חצוף אני הולכת לבגוד בך גם :))
שואל השאלה:
לאאאאאאאאאאאא
אבל אני לא בגדתייייייי
מבטיחוש
נו
וואי
לאאאאאאאאאאאא
אבל אני לא בגדתייייייי
מבטיחוש
נו
וואי
אנונימי
שואל השאלה:
דבי סתמי אמאל'ה רק לסכסך היא יודעת ועוד אני מנסה לצאת נחמד
נשים ;'(
(סתם יובל את לא נש את אחלה אבל אל תלכי יאו)
דבי סתמי אמאל'ה רק לסכסך היא יודעת ועוד אני מנסה לצאת נחמד
נשים ;'(
(סתם יובל את לא נש את אחלה אבל אל תלכי יאו)
אנונימי
כן תשמעי שזאת לא פעם הראשונה :(
אני לא מאמינה שהסכמתי להתחתן איתו שוב
אני לא מאמינה שהסכמתי להתחתן איתו שוב
שואל השאלה:
מה קורה פה
שתי רעות
ביומולדת (הלועזי) שלי עוד
פיכס
ככה הדבי הזאת הסיתה אותך??
-_-
מה קורה פה
שתי רעות
ביומולדת (הלועזי) שלי עוד
פיכס
ככה הדבי הזאת הסיתה אותך??
-_-
אנונימי
אבל זה נכון :/
אני תמיד ידעתי שאתה רוצה את ליז ולא אותי
לא צריך יש לי את אפרודיטה
אני תמיד ידעתי שאתה רוצה את ליז ולא אותי
לא צריך יש לי את אפרודיטה
שואל השאלה:
איכ אני בשוק ממך יובל
לא צריך אני אלך לבכות בפינה
#יובלוי
או שאת כבר לא בקטע של זה
פיכס בגלל אישה אחת
סבבה
איכ אני בשוק ממך יובל
לא צריך אני אלך לבכות בפינה
#יובלוי
או שאת כבר לא בקטע של זה
פיכס בגלל אישה אחת
סבבה
אנונימי
שואל השאלה:
דבי
ד י
ב בקשה
י מסכסכת
דבי
ד י
ב בקשה
י מסכסכת
אנונימי
יחסית
שואל השאלה:
אני בשוק גם נגה הגיע
אמאל'ה זה רק הולך ומשתפר
תדמייני פרח
ולב ענקי❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
אני בשוק גם נגה הגיע
אמאל'ה זה רק הולך ומשתפר
תדמייני פרח
ולב ענקי❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
אנונימי
אני בוכהה מה הולך פה יהזויים
אנונימית
איכס סלחתי לו שוב
שואל השאלה:
לא רוצה לא צריך .,.
לא רוצה לא צריך .,.
אנונימי