3 תשובות
לא בדקו לי
לאף אחד לא באמת אכפת, כולם אצלי כולל הבוחנים בכל הבגרויות לא היו עם מסכה ולא שמרו מרחק
זה בסדר לא בודקים את יכולה לעשות שליפים בשקט
בודקים ועוד איך כן
אנונימי