9 תשובות
את די חרא
אז או שתסבירי לחברה הזאת שאת לא חולת קורונה ואז לא יודעת מה היא תעשה.
ולדעתי חברים אמיתיים לא היו עושים את זה, כדוגמא אבא שלי בקבוצת סיכון ואם את היית החברה שלי אני לא הייתי כועסת עלייך, כי בכל זאת זו לא אשמתך שהילדה הזאת הייתה לידך ואת לא יכלת לדעת.
כן הייתי מבקשת ברוגע שאולי תלכי להיבדק שוב פעם או משהו כי בכל זאת מדובר בבן משפחה חשוב לבן אדם הזה, אבל בהחלט לא הייתי במיטה את כל החברות שלך נגדך.
תנתקי מהן קשר לדעתי, מגיע לך יותר טוב מזה..
שואל השאלה:
למה אני חרא לא עשיתי שום דבר.. ^^
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו הן ניתקו איתי קשר ואין לי מושג מה לעשות אין לי עוד חברים אני די לבד..
אנונימית
אם את רוצה אץ תמיד יכולה לבוא לפרטי ואני יכולה לעזור לך..
יש לי כבר חברה בסטיפס, ואנחנו עכשיו גם מדברות בווצאפ והכל, אז יכול להיות שאנחנו יכולות להיות חברות..
שואל השאלה:
כן תודה אני אשמח.. אבל בפנימיה עכשיו אין לי עם מי להסתובב ולדבר
אנונימית
לא היה לי כוח אז לא קראתי הכל קראתי שהיית ליד חולה קורונה ואז עם חברה שלך למרות שידעת שאמא שלה בסיכון
שואל השאלה:
לא זה ממש לא מה שכתבתי. תקרא שוב..
אנונימית
אני בתת