6 תשובות
יש לך את הנתונים המתאימים? אם כן כנראה שזה לפי צרכי צבא ואם לא אז כנראה בגלל הנתונים
תחפרי הם חארות
עזר בסוף?
שואל השאלה:
אוף איזה באסה
אם אני אשלח עוד כמה ימים שוב זה יעזור איכשהו?
אוף איזה באסה
אם אני אשלח עוד כמה ימים שוב זה יעזור איכשהו?
אנונימית
זה אומר: "ברוכה הבאה לצהל, המקום בו לא באמת מקשיבים לך. נשבץ אותך איך שנרצה וללא קשר הגיוני למציאות."
תשמעי, זה בטח לא יזיק. מה אכפת לך לנסות שוב? מקסימום, לא יעזור.
באותו הנושא: