5 תשובות
אייפון
אייפוןן
קודם כל, תתעלמי מכל אלה שבוחרים אייפון רק בגלל שהם מושפעים חברתית בלי לתת אף טיעון בעדו או נגד הגלקסי. עדיף שתעשי מחקר משלך ותשתמשי בעובדות כדי לבחור.
אם אין לך כוח לחקור, הנה כמה פרטים-

מחיר: המחיר של הגלקסי יותר יקר (כי הגרסה הבסיסית שלו מגיעה עם 128 ג''ב+ 12 ג''ב ראם, לעומת 64 ו4 באייפון)

מסך: המסך של הגלקסי יותר גדול ובעל איכות יותר טובה (6.9
לעומת 6.5)

מצלמות: פה הגלקסי לוקח ובגדול- quad lens: 108 mp wide (/1.8), 48-mp telephoto (/3.5); 12 mp ultrawide
זום- 10x lossless zoom, 100x digital zoom
מצלמה קדמית- 40 מגה פיקסל
מצלמת ווידאו- איכות של עד 8k

האייפון- triple lens: 12 mp wide (/1.8), 12-mp telephoto (/2.0) 12 mp ultrawide
זום- 2x optical zoom, 10x digital zoom
מצלמה קדמית- 12 מגה פיקסל
מצלמת ווידאו- איכות של עד 4k

בטריה- אייפון- 3,969 מיליאמפר, גלקסי- 5,000 מיליאמפר.

*הגלקסי תומך ב5g והאייפון לא (לא שזה משנה כי בינתיים אין בארץ)

*אפשר להרחיב את הראם בגלקסי ל16 ג''ב ואת האחסון ל512, בנוסף ניתן להכניס כרטיס זיכרון של עד טרה בייט. באייפון אפשר להרחיב את האחסון ל256 ו-512.


אז הגלקסי לוקח אבל עולה כמה מאות שקלים יותר. לדעתי, אם את כבר מבזבזת כזה סכום כסף על טלפון, עדיף להשקיע את הכמה מאות הנוספים ולקבל טלפון הרבה יותר איכותי.
FML
לא יודעת מה יותר איכותי אבל מה שבטוח שגלאקסי יותר עמיד והאייפון יותר שביר קחי את זה בחשבון אם את אחת שנופל לה