3 תשובות
אני לוקחת אקמולי כשממש כואב לי
עובד כמו קסם ואז לא כואב בכלל
עובד כמו קסם ואז לא כואב בכלל
אני לא
פשוט מעסיקה את עצמי.
אני גם לא לוקחת כדור
אני גם לא לוקחת כדור
באותו הנושא: