10 תשובות
לא
בגלל הקורונה בעיקר
לא, שמח אני לא - יותר נכון להגיד מאושר, אני לא מאושר.
כרגע לא ממש.
לא
מצב משפחתי בעיקר
ביטחון עצמי מזויף
מטרות לחיים שאני לא רוצה
להכריח את עצמי להראות שמחה כל הזמן רק כדי שלא ישאלו שאלות
אני פחות או יותר הטיפוס הכי דיכאוני ואובדני שאני מכיר.
נובע מעודף ריאליות וממהלך חיים.
שואל השאלה:
heavydirtysoul,בדיוק כמוני
אנונימי
לא הכי
יום טוב יום רע
תקופה קשה
החיים הם זבל
הבעיה היא שכולנו יודעים את זה ולא עושים כלום
אנחנו שבויים של הנורמות החברתיות
לא, בגלל שאני חושבת יותר מדי אז לרוב אני לחוצה או עצבנית
אני כן שמחה, פשוט לא שמים לב לזה ביחס לכמה שאני עצבנית או דואגת
heavydirtysoul
כל מילה בסלע! מסכים מאה אחוז.