16 תשובות
זה לא
כל כך לא אני בכלל אתאיסטית ותכלס השאלה לא נוגעת אליי אבל עניתי בכל זאת כי משעמם לי תדברו איתי
בבקשה שזו בדיחה, אתה צוחק?
אתה מניח תפילין בשביל שבנות יחבבו אותך?
עריכה;
טעות- לא קראתי טוב, מחילה.
אתה לגמרי צודק.
זה חפץ, לא משהו שאמור למשוך אישה.
אתה מניח תפילין בשביל שבנות יחבבו אותך?
עריכה;
טעות- לא קראתי טוב, מחילה.
אתה לגמרי צודק.
זה חפץ, לא משהו שאמור למשוך אישה.
אתה צודק
כי הוא כזה עוצם עיניים ומתנדד ומתפלל בכוונה זה מעיד משהו על הקשר שלו עם ה' וכל זה לא יודעת קשב להסביר
שואל השאלה:
לא אני לא מניח בשביל בנות
פשוט מתעניין למה על הדרך זה מושך
לא אני לא מניח בשביל בנות
פשוט מתעניין למה על הדרך זה מושך
אנונימי
כי כשגבר מניח תפילין זה מראה עליו שמעניין אותו עוד דברים בעולם חוץ מבנות...
זה לא מושך.
מה שמושך לדעתי בגבר זה שהוא נאמן ומסור, וכך גם אני.
שאכפת לו.
מה שמושך לדעתי בגבר זה שהוא נאמן ומסור, וכך גם אני.
שאכפת לו.
אחי, אתה בטח מתכוון לבנות מסורתיות לא לאטאיסטיות היית צריך לרשום את זה
"בבקשה שזו בדיחה, אתה צוחק?
אתה מניח תפילין בשביל שבנות יחבבו אותך?"
איזה חלק בשאלה גרם לך לכתוב את התשובה הזאת?
וגם אני לא מבין למה יש בנות שזה עושה להן את זה, זה מכעיס אותי שהן מדברות על זה ככה בחופשיות בטיקטוק ובאינסטגרם וגורמות לאנשים לחשוב שאם הוא יניח תפילין אז הוא יהיה יותר מושך או אנאעארף.
אתה מניח תפילין בשביל שבנות יחבבו אותך?"
איזה חלק בשאלה גרם לך לכתוב את התשובה הזאת?
וגם אני לא מבין למה יש בנות שזה עושה להן את זה, זה מכעיס אותי שהן מדברות על זה ככה בחופשיות בטיקטוק ובאינסטגרם וגורמות לאנשים לחשוב שאם הוא יניח תפילין אז הוא יהיה יותר מושך או אנאעארף.
שואל השאלה:
עמוק מאוד noa
עמוק מאוד noa
אנונימי
חחח למה לכל הבנים אכפת רק מבנות? לא כולנו ככה
לי לא עושה
כי ככה זה מושך.דרך ה' וגם בלי קשר הסימנים שיש אחרי זה .
delicate-
לא קראתי טוב את השאלה.
חשבתי שהוא שואל "האם גבר שמניח תפילין מושך אותכן".
וזה הרתיע אותי.
ואז הבנתי שהוא התכוון לזה שהוא לא מבין למה זה מושך.
אז אני איתו בזה לחלוטין.
והוא צודק.
לא קראתי טוב את השאלה.
חשבתי שהוא שואל "האם גבר שמניח תפילין מושך אותכן".
וזה הרתיע אותי.
ואז הבנתי שהוא התכוון לזה שהוא לא מבין למה זה מושך.
אז אני איתו בזה לחלוטין.
והוא צודק.
אם זה מושך זה בגלל שהוא כאילו מתמסר למשהו ויש לו משהו שהוא כזה מתמיד בו וקשר עם אלוהים
לא כזה הצלחתי להסביר חח מקווה שהבנתם
לא כזה הצלחתי להסביר חח מקווה שהבנתם
באותו הנושא: