8 תשובות
שהחזייה והתחתונים עלייך 0_0?
פעם אחת הלכתי ברחוב וראיתי מישהו חתיך ואת כזה הסתכלתי עליו ונתקעתי בפח זבל
שואל השאלה:
כן, שכחתי לציין
כן, שכחתי לציין
אנונימית
אה אויי פדיחה לא קרו לי פדיחות ברמות כאלה
יש שתיים
הראשונה היא כשהייתי בת 10 בערך. הייתי על הבלאק ממבה בלונה פארק ופתאום התחילו להתעוות לי הפנים וכולם הסתכלו
השנייה קרתה ממש לא מזמן, כשהייתי ברכבת. באתי לקום כדי לרדת בתחנה ומסתבר שהרגל נרדמה לי ממש חזק. קמתי ונפלתי. פשוט לא הצלחתי ללכת. גם הניסיון השני נכשל. כמובן שכל אותו הזמן כל הקרון בוהה
הראשונה היא כשהייתי בת 10 בערך. הייתי על הבלאק ממבה בלונה פארק ופתאום התחילו להתעוות לי הפנים וכולם הסתכלו
השנייה קרתה ממש לא מזמן, כשהייתי ברכבת. באתי לקום כדי לרדת בתחנה ומסתבר שהרגל נרדמה לי ממש חזק. קמתי ונפלתי. פשוט לא הצלחתי ללכת. גם הניסיון השני נכשל. כמובן שכל אותו הזמן כל הקרון בוהה
שואל השאלה:
וואי lone זה מזכיר מה שקרה לך
וואי lone זה מזכיר מה שקרה לך
קישורים מצורפים:
אנונימית
זה היה בדיוק ככה אני צוחקת בקול אלוהים
שואל השאלה:
חחחnחח כןן וואי
חחחnחח כןן וואי
אנונימית
באותו הנושא: