טוב אז לפני בערך שלושה חודשים נכנסתי לקבוצה עם ילדים. חלקם טיפה יותר גדולים ממני. אף אחד מהם לא פדופיל, זה סוג של קבוצות ציניות כאלה שהכרתי מילדים באינסטגרם. עשיתי איתם מלא שיחות ובאמת שאני מכירה את כל אחד טוב טוב ואין לי ממה לחשוש. בערך לפני חודש אמא שלי גילתה על זה וממש התעצבנה, כעסה עליי ברמות ואמרה לי "שאני קטנה מידי בשביל לדבר עם אנשים שאני לא מכירה באינטרנט ושאני לא אחראית" היא לקחה לי את הטלפון ואחרי שבוע החזירה... אחרי זה אננ עדיין המשכתי לדבר איתם איזה חודש חודש וחצי ככה ואז היא גילתה שוב והיא שוב לקחה לי את הטלפון והטיפה לי וכעסה עליי ואמרה לי את אותם דברים. הפעם דיברתי עם ילד וילדה בהאוס פארטי (החברים שהכרתי) והייתי צריכה לחרטט לה שזו חברה שלי והיא לא האמינה, היא ביקשה ממני לבטל את הקוד לטלפון, ושאם היא תראה או תרגיש רק דבר אחד חשוד היא תיקח את הטלפון ולא תחזיר. אני רוצה להתייעץ איתכם, מה לעשות? אני יודעת לזהות מי מחשיד ןמי לא, תאמינו לי. אין לי כוח שאמא שלי תהיה ככה כל הזמן.. אל תגידו לי לדבר איתה כי זה לא יעבוד. מישהוא פעם חווה מקרה כזה? יכול לייעץ לי? לעזור לי? אני אשמח