2 תשובות
אין דבר כזה, את שולטת בגורל של עצמך, שום דבר ואף אחד לא יכולים להשפיע על הגורל או משהו כזה, אנשים תפסיקו להמציא תירוצים לדברים הרעים שקורים לכם, תתמודדו ותבינו שאלה החיים ואין שום עין הרע אז די לחפש תירוצים, צאו לעלום, תתמודדו לי אין חיים מושלמים ובכל זאת אני מתמודדת.
אני יודעת שתעשו לי מינוסים, אבל היה חשוב לי להגיד את זה
אני יודעת שתעשו לי מינוסים, אבל היה חשוב לי להגיד את זה
יש אנשים שבודקים את זה תראה בגוגל