5 תשובות
שואל השאלה:
תודה
אתה או את עוזרים לי נורא
אוקיי
אז היה איש ששמו אלקנה והיו לו 2 נשים. אחת פנינה והשניה חנה. לפנינה היו ילדים ולחנה לא היו. חנה היתה עצובה ולכן התפפלה להשם ובכתה ונדרה נדר שאם השם יביא לה ילד אז הוא יהיה נזיר. עלי הכהן חשב שהיא שיכורה..אז היא אמרה לו אל תצחק עלי כי התפללתי מתוך כעס. בירך אותה והיא הלכה לדרכה.
חנה ילדה בן ושמו שמואל ואחרי שנתיים שהיא גמלה אותו הביאה אותו לבית המקדש ושמחה.


עכשיו תנסי להוציא מזה 6 נקודות איכשהו
טוב שניה אני אבדוק אם יש לי ספר כאן
שואל השאלה:
איזה אין לי פליז תעזרו לי ❤
אין לך בסוף הספר סיכום ?