התחברות
הרשמה
מה קורה לבנות שקורה גם לבנים?
או ההפך
6 בספטמבר 2020, 09:03
בנות
בנים
4 תשובות
אפצי
Y
Yali5000
באיזה הקשר?
ג
גבר גבר!!
חרבון
א
אותך בפיתה.
פרינדזון
D
Dani Phantom
באותו הנושא:
מה היה קורה אם סטיפס היה מחולק לבנים ובנות?
מה שקורה עכשיו זאת גזענות נגד לבנים
בנות מה קורה לכן כשאתן רואות גבר חטוב בקטע יפה ושזוף עם גופייה לבנה ?
בנות-(נוגע לבנות בגלל שזה משהו שלא קורה לבנים)
איך זה שלבנים יש כלכך הרבה השפעה על בנות וההפך זה לא קורה?
לבנים שהם חר*נים עומד להם אבל מה קורה לבנות שהם ככה?
מה לדעתכם היה קורה אם כל מה שקורה לבנות היה קורה גם לבנים?
רק אני מזועזעת ממה שקורה לבנים והבנות..
שאלה לבנות, מה הדבר הכי מעצבן שקורה לכן בגלל שאתן נשים?
רשמתי שיט שקורה לבנות במחזור זה עוד לא גמור אבל מה חושבים ?
כל כך מעצבן שכולם חושבים שהבנים צריכים להציע לבנות ולא הבנות לבנים למה זה קורה?