10 תשובות
קחי חטיף אנרגיה
במקומך הייתי מביאה סנדוויץ' קטן, לא יזיק
במקומך הייתי מביאה סנדוויץ' קטן, לא יזיק
לאכול
למה את לא לוקחת אוכל איתך? חבל. כשאנחנו רעבים קשה לנו להתרכז וזה יפגע לך בלימודים. בנוסף, הרעב עלול לגרום לך להיות עצבנית ומצוברחת.
עצה שלי: קומי 10 דקות מוקדם יותר והכיני לעצמך משהו לבית הספר. זה לא חייב להיות משהו רציני, אפילו פיתה עם גבינה/חומוס זה מספיק. העיקר שיהיה משהו. וכמובן פירות - בננה, תפוח, ענבים...
עצה שלי: קומי 10 דקות מוקדם יותר והכיני לעצמך משהו לבית הספר. זה לא חייב להיות משהו רציני, אפילו פיתה עם גבינה/חומוס זה מספיק. העיקר שיהיה משהו. וכמובן פירות - בננה, תפוח, ענבים...
אני גם כמוך
אני פשוט שותה המון מים ולועסת מסטיקים וזה עוזר
אני פשוט שותה המון מים ולועסת מסטיקים וזה עוזר
לא יודעת מה איתך אבל אם הייתי לומדת עד ארבע הייתי לוקחת 4+ סנדוויצ'ים
אנונימית
שואל השאלה:
^^^כי אני לא אוהבת לאכול בבית ספר אני מרגישה כאילו כולם מסתכלים עלי וזה לא נעים לי אז אני מעדיפה כבר לא להביא..
^^^כי אני לא אוהבת לאכול בבית ספר אני מרגישה כאילו כולם מסתכלים עלי וזה לא נעים לי אז אני מעדיפה כבר לא להביא..
אנונימית
אז תצאי לבחוץ עם חברה
אנונימית
וכשאחרים אוכלים, את מסתכלת עליהם? תאמיני לי שזה לא מעניין אף אחד. מקסימום, לכי לצד ואכלי שם. חבל, את סתם פוגעת בעצמך.
שואל השאלה:
זה כולה כמה שעות.. איך זה פוגע בדיוק?
זה כולה כמה שעות.. איך זה פוגע בדיוק?
אנונימית
פוגע בריכוז ולכן בהצלחה בלימודים. ואם יש לך יום ארוך, שמונה שעות ככה, זה גם לא כזה נחמד.
באותו הנושא: