4 תשובות
זה בטח מהתרגשות ומהלחץ של השנה החדשה והכיתה החדשה
זה יעבור כבר ךבד
זה יעבור כבר ךבד
קודם כל זה לגיטימי ובסדר גמור,גם אני הרגשתי ככה כשעברתי בכיתה ח לבית ספר חדש
היו לי גם התקפי חרדה ועדיין יש!(כיתה י)
לאט לאט זה יעבור
תמיד לפני שאתה נכנס לבית הספר/לכיתה תקח כמה נשימות עמוקות ותשתה מים , יהיה בסדר!
היו לי גם התקפי חרדה ועדיין יש!(כיתה י)
לאט לאט זה יעבור
תמיד לפני שאתה נכנס לבית הספר/לכיתה תקח כמה נשימות עמוקות ותשתה מים , יהיה בסדר!
כן, זה ייעבור עם הזמן אל תדאג עד שתיתרגל שיהיה לך יום טוב(:
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
אנונימי
באותו הנושא: