10 תשובות
בחיים לא השתמשתי במוצץ
לא❤
אלא אם זו תלות נפשית, אז כן זה בסדר. אומנם חריג, אבל אם את לא עושה את זה בפומבי ואת פשוט עושה את זה כי זה כיף אז זו לא בעיה, את לא פוגעת באף אחד.
תעברי לאצבע
כמובן
לא, זה לא
מוצץ? אותו מוצר שילדים נורמלים נגמלים ממנו גג בגיל 3-4?
לא.
לא.
מוזר. אבל סבבה תעשי מה שבא לך
אממ ממש לא
לסביבה זה יהיה מוזר..
אצלי בכיתה היה ילד שהיה כל הזמן מוצץ אצבע..
אז במקום מוצץ זה מה שהוא היה עושה.
אצלי בכיתה היה ילד שהיה כל הזמן מוצץ אצבע..
אז במקום מוצץ זה מה שהוא היה עושה.
באותו הנושא: