15 תשובות
הביטלס
קווין
הביטלס
יותר אייקוניים בשבילי
אחת השאלות הקשות!!
נראה לי קווין
הבטילס.
הביטלס ללא ספק
זה בא לי לפי תקופות
עכשיו אני דווקא מעדיפה הביטלס
קווין יש גם שירים שאפשר לרקוד להם, מלא שירים אייקונים יותר מהביטלס וגם שירים עצובים וכו וכו
מעדיפה קווין
אבל אני נןרא אוהבת ומעריכה גם את הביטלס
rrjj000 אני חושב שאת פשוט לא מכירה את הביטלס מספיק טוב, מציע לך לחקור עליהם, את לא תצטערי
אימלה זה מאוד צמוד, אבל בשיבילי זה קווין. פשוט יש להם סגנון מאוד מיוחד שאי אפשר לחכות.
הביטלס כמובן
קווין
אני פשוט לא מצליחה להתחבר לסגנון השירים של הביטלס ולהקת קווין כל כך מיוחדת!..
מאזין לביטלס, אבל אני מעריץ של קווין, אז קווין