התחברות
הרשמה
שמעו אני אחת שמזה בישנית וקשה לי להתחבר לאנשים איך להתחבר אליהם?
25 באוקטובר 2012, 17:42
תשובה אחת
תנסי לדבר איתם להראות את התכונות שאת טובה בהם כמו חוש הומור או ידע כללי או כל מה שאת טובה בו מקווה שעזרתי:)
מ
משלים את ליבך
באותו הנושא:
אני שנה הבאה עוברת לחטיבה יש לכם טיפים ללהכיר חברים קצת קשה לי להתחבר לאנשים.
אני אמורה להיעלב אם אמרו שאני הילדה שהכי קשה להתחבר אליה בשכבה?
למה כל כך קשה לי להתחבר לאנשים?!
בעיות שרק בישנים יבינו?
לבנות: זה יוריד לכם אם הוא חתיך ובישן?
איפה אוכל למצוא אנשים בודדים שקשה להם להתחבר לאנשים אחרים? שקטים כאלה.. ומופנמים..
מאוד קשה לי להתחבר לאנשים, מה לעשות כדי להיפתח יותר?
בנות מה לדעתכן על גבר עדין, רגיש, בישן ולפעמים סגור
דברים שרק בישנים יבינו?
אני הולכת להתעלף קשה לי לעמוד כבר שמעו יש פה גוק מוזר בצבע ממש שחור ונראה לא כמו גוק מה לעשות? אנלא מוצאת אותו
אמרו לי שקשה להתחבר אליי.. איך להיות יותר פתוחה לחבריות?