5 תשובות
תשימי כמה גומיות על השיער (1 באמצע או 2 בהתחלה ובסוף) ואז זה ישמור לך על צורה יפה
אל תסתרקי תעשי עם האצבעות
שואל השאלה:
להרטיב ולא להתסרק? כי בדרך כלל אני הולכת לישון עם פזור קמה מרטיבה ןמסתרקת ושמה קרם
להרטיב ולא להתסרק? כי בדרך כלל אני הולכת לישון עם פזור קמה מרטיבה ןמסתרקת ושמה קרם
אנונימית
שואל השאלה:
זה קוקו ממש ממש ממש גבוה בקטע שהוא כבר על הפנים... תודה הצלחתיי לשמור אותוו❤❤
זה קוקו ממש ממש ממש גבוה בקטע שהוא כבר על הפנים... תודה הצלחתיי לשמור אותוו❤❤
אנונימית
קוקו אננס
ומחר בבוקר תרטיבי קצת ושימי קרם יסתדר מושלם!
ומחר בבוקר תרטיבי קצת ושימי קרם יסתדר מושלם!
באותו הנושא: