9 תשובות
guns n' rose's
the beatles
kiss
שואל השאלה:
פעם פחות הייתי שומע אבל לאחרונה אני שומע הרבה יותר גאנס אנד רוזס
בון גובי וקווין
אני לא יכולה להחליט את מי יותר
לא בטוחה אם זה נחשב אבל מרסדס בנד
all that remains
metallica
trivium
beyond creation
שואל השאלה:
^ נירוונה נראה לי הלהקה האהובה עליי אחרי איירון מיידן

^^אני ממש אוהב שוט ת'רו דה הרט וליוינג און אה פרייר
נירוונה ואביב גפן אה וסקס פיסטולס
the smiths
the police
metallica
pantera
tool
ultravox
primus