7 תשובות
גומר, שומע מוזיקה
אנונימי
מבלה אותה עם האנשים הכי יקרים לי
מבלה את השעה האחרונה שלי לצידו של החבר הכי טוב שלי.
הייתי עם החברים והמשפחה שלי
כלום. כנראה שאני פשוט אשב במיטה, אחשוב על החיים ואחכה למוות, אני לא רוצה להקשות על זה, אם אני אפרד זה סתם יגרום לזה להיות הרבה יותר קשה
נפרדת מהקרובים ולוקחת ספיישל למישהי מטבריה , אומרת לה שאני אוהבת אותה יותר משהיא אותי
אוכל ויושן