5 תשובות
וואי לא נעים
תסבירי לה שאת לא אוהבת את זה ואם אין לכם כבר את הקבלה אז תמכרו אותן או משהו...
עדיף שלא תשמרי אותן למטה בארון ובכלל לא תלבשי, מנסיון.
תגידי לה "זה לא הטעם שלי כל כך. אני מעדיפה להחליף"
שואל השאלה:
^תודה על העזרה, לא נעים לי לבקש להחליף אני אנסה ללבוש אותם לפעמים..
אנונימית
תלבשי אותם כמה פעמים כי בכל זאץ היא קנתה לך את זה וחשבה עלייך ואז תפסיקי ללבוש אותן
מניסיון תלבשי אותם כמה פעמים
אפילו לבית , העיקר שתראה שלבשת
זה ממש ישמח אותה