6 תשובות
שואל השאלה:
ודרך אגב אני לא באמת בת 19 ככה שאין לי דרך להשיג כסף מעבודות או משו
דבר ראשון שיאומי זה לא כזה טלפון גרוע בהתחשב למחיר שלו
דבר שני אחרי ששברת את הגלקסי שלך אולי עדיף לך להראות לאבא שלך שאת כן אחראית וכן יכולה לשמור על דברים ובמקום לבוא אליו בגישה של אבוש נו לכולם יש אייפון אני רוצה אייפון
תבואי אליו ותסבירי לו באמת מה את מרגישה ושאת תהיי יותר אחראית ותראי לו שאת באמת מתכוונת לזה
אם אין לכם בעיות כלכליות אז אני מאמינה שזה יעבוד
שואל השאלה:
כן אבל האיכות שלו גרוע והעובדה שקניתי טלפון במחיר כזה מביכה אותי
תחשבי על זה שזה רק טלפון
ולזרוק על דבר כזה 4000/5000 שקל זה די בזבוז כסף
אבל כל אחד והחשיבה שלו
בהצלחה עם אבא שלך
תראי לאבא שלך שאת כן אחראית ויכולה לשמור על דברים יקרי ערך. תהיי יותר פעילה בבית מבחינת מטלות שטיפת כלים, להוריד את הזבל, כביסה...
תקני לבד,
תמכרי דברים שאת לא צריכה,
תעשי בייביסיטר/דוגיסיטר/קיטיסיטר