5 תשובות
אחזק את האמירה של הנערה^,
הכתיבה שלך פנומנלית!
אנונימי
וואו שה ממש עמוק וקשה
אתחיל בזה, שהכתיבה שלך מדהימה!
אהובה, אם רע לך כלכך, את לא צריכה להישאר שם.
כל הכבוד לך שהבנת את זה ותפסת מרחק.
כמובן שזה קשה לשחרר, במיוחד אם את רואה אותו פה ושם.
אני יודעת שקשה להאמין, אבל עם הזמן זה יעבור.
את תמצאי מישהו שמגיע לך, שיתנהג אלייך מקסים.
הו וואו
את בטוחה שהוא אותו האדם שבו התאהבת?
אולי את התאהבת במישהו שהוא היה וכבר לעולם לא יהיה...
אנונימי