40 תשובות
קווין
שואל השאלה:
ממש מתלבטת בין דה פוליס קווין להביסטלס (:
ממש מתלבטת בין דה פוליס קווין להביסטלס (:
איירון מיידן
acdc
מטאליקה
זה הטופ 3 לדעתי.
acdc
מטאליקה
זה הטופ 3 לדעתי.
אגב קווין אוברייטד בטירוף לא נחשב
לדעתי קווין והביטלס אבל יותר קווין
קווין הביטלס של שנות ה 70-90
וואן דיירקשן
וואן דיירקשן של שנות ה 2000 בעיניי
queen
led zeppelin
pink floyd
led zeppelin
pink floyd
אנונימי
פינק פלויד אנטישמים לכן הם לא בשלישייה
אה ואיך שכחתי את לד זפלין
אה ואיך שכחתי את לד זפלין
לוואן דיירקשן היה הכי הרבה מעריצים בזמן שהם היו עדיין לעומת כל הלהקות שכשהיו ביחד והופיעו לא הגיעו למספר המעריצים של וואן דיירקשן
אולי כרגע יש יותר מעריצים של הביטלס כי זה טרנד להעריץ להקות ישנות של לפני שנות האלפיים אבל בגדול קהל המעריצים הכי גדול הוא של וואן דיירקשן ולכן הם מצליחים יותר
אולי כרגע יש יותר מעריצים של הביטלס כי זה טרנד להעריץ להקות ישנות של לפני שנות האלפיים אבל בגדול קהל המעריצים הכי גדול הוא של וואן דיירקשן ולכן הם מצליחים יותר
אנונימית
הביטלס, אבבא, וואן דיירקשן
הביטלס
הביטלס
^פינק פלויד אנטישמים?!! אהבתי אנודר בריק און דה וול
ולגבי השאלה: איירון מיידן!!!!!!!
ולגבי השאלה: איירון מיידן!!!!!!!
וואן דיירקשן .
^^ כן
הסולן שלהם אם אני לא טועה אמר ללהקה שבאה להופיע פה לא לבוא לכאן כי אנחנו כובשים
הסולן שלהם אם אני לא טועה אמר ללהקה שבאה להופיע פה לא לבוא לכאן כי אנחנו כובשים
למה כולם פה רוקיסטים או דיירקשנרים אין לכם בין לבין??? אני אישית לא מסוגלת לבחור להקה בין לאומית אבל בארץ ללא ספק כוורת.
אנונימית, זה שלוואן דיירקשן יש יותר מעריצים כיום לא אומר שהם להקה יותר טובה, וההשפעה של הלהקות שהוזכרו פה על העולם ועל המוזיקה היא עצומה לעומת וואן דיירקשן
fifth harmony!
אנונימית
^^אני לא אכנס להאם וואן דיירקשן טובים או לא אבל אי אפשר להשוות את וואן דיירקשן לפאקינג פינק פלויד
וואו little mix כל כךך
אנונימית
קווין
metallica!!!
^פינק פלויד לא אנטישמים. רוגר ווטרס קצת התחרפן לפני כמה שנים ונהיה לאנטי ציוני קיצוני ופעיל של הbds. הוא טוען שהוא לא אנטישמי, אבל בינתיים שם מגן דוד על בובת חזיר מקרטון. לא יודעת.
הוא גם אחת הסיבות העיקריות שלנה דל ריי לא הופיעה כאן בסוף, ועוד מלא אחרים כמוה.
הוא אפילו הופיע כאן ב2006 בערך.
בקשר ללהקות
guns n roses
pink floyd
led zeppelin
deep purple
iron maiden
הוא גם אחת הסיבות העיקריות שלנה דל ריי לא הופיעה כאן בסוף, ועוד מלא אחרים כמוה.
הוא אפילו הופיע כאן ב2006 בערך.
בקשר ללהקות
guns n roses
pink floyd
led zeppelin
deep purple
iron maiden
ליטל מיקס המלכות!!
אני בת 12 דרך הגב
אני בת 12 דרך הגב
אנונימית
^אפשר להשוות, כי הלהקות "שלנו" הן אלו שאפשרו לוואן דירקשיין להתקיים.
אנונימית
קווין
three days grace
ניקלבק
לינקנין פארק
הביטלס
three days grace
ניקלבק
לינקנין פארק
הביטלס
5sos כל כךך!
כאלה חתיכים!!
אני בת 13 דרך הגב
כאלה חתיכים!!
אני בת 13 דרך הגב
אנונימית
מגאדת
יואו קווין אוברייטד רצח סליחה
guns n' roses
^^דייב מוסטיין גבר רצח!!!!!!
דייב המלך
טוב אני יהיה צפויה זה קווין או ה ביטלס
one direction
חד משמעית וואן דיירקשן
#לאריאיזריל
#לאריאיזריל
אנונימית
וואן דיירקשן פוראבר
חח מה הקטע של כל הארמי לעשות למי שכתב וואן דיירקשן מינוסים
רק שתדעו ביטיאס וואן דיירקשן חברים טובים
רק שתדעו ביטיאס וואן דיירקשן חברים טובים
אנונימית
^חחח זה לא קשור לביטיאס, זה בגלל ההשוואה התת רמה ללהקות מדהימות שצויינו כאן
באותו הנושא: