11 תשובות
לא אכלת כלום
שואל השאלה:
בטח שכן
בטח שכן
אנונימית
תאכלי 1600 קלוריות ביום אם את בדיאטה
שואל השאלה:
זה הרבה מידי
זה הרבה מידי
אנונימית
בטח זה ספאם, הגוף שלך לא יוכל לתפקד עם תפריט כזה
למה אני בכלל עונה
למה אני בכלל עונה
לא זה לא
שואל השאלה:
זה לא ספאם, זה ממש קצת?
זה לא ספאם, זה ממש קצת?
אנונימית
כן זה ממש קצת, למרות שזה לא בריא אני דורשת ממך ללכת מיד למקרר ולאכול ארוחה קטנה
ליום שלם זה ממש מעט אני היחתי ממליצה לך ללכת לאכול עוד משהו
זה כלום
אם את נשארת עוד ערה תאכלי משהו קטן לפחות אם את מתכננת ללכת לישון תאכלי מחר תפריט נורמלי
אם את נשארת עוד ערה תאכלי משהו קטן לפחות אם את מתכננת ללכת לישון תאכלי מחר תפריט נורמלי
כן את תשמיני כי את לא מכניסה הרבה אומנם זה לא יהיה שומן אבל כנראה שהבטן שלך תתנפח
בשביל דיאטה טובה ובריאה את צריכה לאכול בין 1200-1800 קלוריות ביום
בשביל דיאטה טובה ובריאה את צריכה לאכול בין 1200-1800 קלוריות ביום