4 תשובות
אל תבכי ילדה
הכל יהיה טוב
הכל יהיה טוב
שואל השאלה:
אני לא יכולה לשמוע אפילו על כלבים או להסתכל עליהם ברחוב מרוב שאני מתגעגעת... לקחו אותו מכמה סיבות שאני לא אפרט פה שלא ישפטו
אני לא יכולה לשמוע אפילו על כלבים או להסתכל עליהם ברחוב מרוב שאני מתגעגעת... לקחו אותו מכמה סיבות שאני לא אפרט פה שלא ישפטו
אנונימית
שואל השאלה:
אני כועסת עליהם מאד אבל גם להם הוא היה חשוב ואני לא יכולה לשפוט אותם כי היה להם מאד קשה אבל אני בחיים לא הייתי מוותרת עליו אם זה היה תלוי בי ...בחיים לא נתנו לי כזו אהבה וככה שמחתי כמו שהיה לי אותו
אני כועסת עליהם מאד אבל גם להם הוא היה חשוב ואני לא יכולה לשפוט אותם כי היה להם מאד קשה אבל אני בחיים לא הייתי מוותרת עליו אם זה היה תלוי בי ...בחיים לא נתנו לי כזו אהבה וככה שמחתי כמו שהיה לי אותו
אנונימית
מה שהוא אמר^
באותו הנושא: