התחברות
הרשמה
אני מקבלת דרגה יום חמישי, זה יהיה מביך אם אני לא אביא כלום? המפקד שלי אמר לי לעשות פריסה אבל אני גרה שעתיים מהבסיס
ולא יכולה להביא עוגות או דברים כאלה.
גם לא בא לי להסחב עם דברים באוטובוסים...
4 בספטמבר 2020, 12:30
חיילים
גיוס
מפקדים
תשובה אחת
ממליצה לך להביא, זה יהיה דיי מביך
מ
מהשתגידו.
באותו הנושא:
אם כל יום במשך 50 ימים אני מקבלת 10 פרחים כמה יהיה לי אחרי 50 ימים?
איך זה הגיוני שבסטיפס אומרים שמסיימים ביום חמישי ואני מקבלת תעודות ביום שישי?
אם כל 15 דק אני מקבלת 200 שקל במשך 6 שעות כמה כסף יהיה לי?
נניח יש לי מגן 90 פלוס באנגלית ואני מקבלת בבגרות עצמה 90, יהיה לי בבגרות 100?
אם יהיה לכם מיסעדה אז אתם תעשו לבני דודים שלכם מדרגה שנייה הנחה?
איך אפשר לנקוע את הרגל? נסיתי לקפוץ מי מדרגה חמישית ולנסות לקפוץ על הצד של הרגל ולא הצלחתי מה עוד אפשר לנסות?
זה יהיה מביך עם אני אלך עם כובע טמבל בקניון פשוט יש לי פצע ממש מביך ?
כדאי ללכת לבר מצווה של הילד של בת דודה שלי מדרגה שנייה? זה ביום חמישי הבא
יש לי בן דוד מדרגה שניה ואני לא רוצה שהוא יהיה מה אני יכולה לעשות????
אני רוצה לחתום חופש מצבא ביום שני אבל אני מקבלת דרגה אז לא יתנו לי לחתום? מה דעתכם פה
אני עולה לי'-אם אני מקבלת חרא תעודה זה יהיה משמעותי ?