4 תשובות
הגדרות- סיסמא- בחירת דפוס- דפוס- אימות- ויש לך סיסמא
תשאלי את סירי
חחח סתם
בהגדרות לכי לסיסמא
בהגדרות לכי לסיסמא
שואל השאלה:
תודה!!
תודה!!
באותו הנושא: