23 תשובות
תנסי לאכול משהו קליל, כאבי בטן יכולים להיווצר מרעב..אולי מרק או משהו בסגנון?
תקשיבי את צריכה ויטמינים
תשימי סיר במים רותחים ותוסיפי תפוח אדמה, קישוא, גזר ופטרוזיליה עם מעט מלח ותאכלי
זה יעשה לך טוב
לשתות הרבה מים!! לא בבת אחת כדי לא להעמיס על הקיבה
אם זה ממשיך לך גם עד היום בשתיים כזה בלי טיפה של השתפרות תלכי לרופא
תשימי סיר במים רותחים ותוסיפי תפוח אדמה, קישוא, גזר ופטרוזיליה עם מעט מלח ותאכלי
זה יעשה לך טוב
לשתות הרבה מים!! לא בבת אחת כדי לא להעמיס על הקיבה
אם זה ממשיך לך גם עד היום בשתיים כזה בלי טיפה של השתפרות תלכי לרופא
שואל השאלה:
אני לא אוכלת כמעט כי זה עושה לי רע
אני פשוט לא רוצה לרדת במשקל וזה מה שיקרה כי גם הקאתי וגם אם אני לא יאכל..
מרק אין לי בבית וכאבי בטן בטוח לא מרעב
פשוט התעוררתח אתמול ממש מוקדם בבוקר והקאתי.. כנראה קלקול קיבה
אני לא אוכלת כמעט כי זה עושה לי רע
אני פשוט לא רוצה לרדת במשקל וזה מה שיקרה כי גם הקאתי וגם אם אני לא יאכל..
מרק אין לי בבית וכאבי בטן בטוח לא מרעב
פשוט התעוררתח אתמול ממש מוקדם בבוקר והקאתי.. כנראה קלקול קיבה
אנונימית
עדיף לא לאכול אבל אם את רוצה בכל זאת אז אורז
שואל השאלה:
קרקרים/פריכיות זה בסדר?
כי אני מרגישה ביחד עם הכאב בטן והכול גם רעב למרות שזה מוזר אבל זה ביחד
קרקרים/פריכיות זה בסדר?
כי אני מרגישה ביחד עם הכאב בטן והכול גם רעב למרות שזה מוזר אבל זה ביחד
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מומחית
אבל חמאה עושה צרבת אני לא צריכה עוד בחילות
אני לא מומחית
אבל חמאה עושה צרבת אני לא צריכה עוד בחילות
אנונימית
גלידה, זה גם טעים וגם נמס בפה, וזה לא כבד מדי.
שואל השאלה:
גלידה זה לא טוב
זה עם סוכר וזה לא יעשה טוב אני די בטוחה
גלידה זה לא טוב
זה עם סוכר וזה לא יעשה טוב אני די בטוחה
אנונימית
וואי גם לי מאתמול כבר יש לי כאבים בבטן
(>__<)
אני בכאבים נוראיים כנראה זה בגלל שאני בזמן בחודש חח
(>__<)
אני בכאבים נוראיים כנראה זה בגלל שאני בזמן בחודש חח
אנונימית
שואל השאלה:
אה אני לא
זה קלקול קיבה זה יותר גרוע
לפחות מחזור הייתה סיבה ):
ואני יקבל שבוע הבא ככה שיהיה לי ממש כיף שבוע אחרי שבוע
אה אני לא
זה קלקול קיבה זה יותר גרוע
לפחות מחזור הייתה סיבה ):
ואני יקבל שבוע הבא ככה שיהיה לי ממש כיף שבוע אחרי שבוע
אנונימית
בגלל שאמרת שאין לך מרק בבית אז תאדי ירקות קפואים ואל תוסיפי לזה כלום כי אני לא חושבת שמלח כזה טוב וכן פריכיות אורז זה טוב,תנסי גם לאכול אורז רגיל
שואל השאלה:
יש לי פריכיות אורז עם מלח
אבל דווקא קראתי באינטרנט לפני קצת זמן שמלח וקרקרים מלוחים זה טוב
יש לי פריכיות אורז עם מלח
אבל דווקא קראתי באינטרנט לפני קצת זמן שמלח וקרקרים מלוחים זה טוב
אנונימית
בסדר גמור...אולי תבקשי ממישהו בבית שיקנה מרק ויכינו לך?
שואל השאלה:
מה כאילו מרק מוכן?
רק מאבקה?
מה כאילו מרק מוכן?
רק מאבקה?
אנונימית
כן זה אפשרי זה די עוזר
גם אני בכאבים
צנימים בטוסטר או אורז לבן בלי תבלינים ובלי כלום ותשתי הרבה מים כי את מאבדת נוזלים, תנסי ללכת לישון
שואל השאלה:
ישנתי כבר בלילה
לא משהו.. אבל אחרי שאני קמה אני לא יצליח כבר שוב לישון
פריכיות וביצה קשה זה בסדר ?
ביצה קשה בלי כלום, מבושלת
ישנתי כבר בלילה
לא משהו.. אבל אחרי שאני קמה אני לא יצליח כבר שוב לישון
פריכיות וביצה קשה זה בסדר ?
ביצה קשה בלי כלום, מבושלת
אנונימית
כן הקאת. זה וירוס שבא והולך גג48 שעות. עכשיו יש מכה חדשה של הוירוס הזה כל המשפחה שלי חלתה בו. ממליצה לקחת קל בטן וכדור נגד הקאות . לדעתי את תקיאי כל הלילה ואז למחרת לא תקיאי בכלל
תרגישי טוב
תרגישי טוב
שואל השאלה:
לא זה לא וירוס
זה קלקול קיבה.. אכלתי משהו מקולקל
אני לא מקיאה יותר הקאתי פעמיים אתמול וזה גרם לי להרגיש יותר טוב אבל עדיין כואבת לי הבטן
לא זה לא וירוס
זה קלקול קיבה.. אכלתי משהו מקולקל
אני לא מקיאה יותר הקאתי פעמיים אתמול וזה גרם לי להרגיש יותר טוב אבל עדיין כואבת לי הבטן
אנונימית
דייסת שיבןלת שועל על בסיס מים. הכי טוב
אורז אמור לעזור
וגם מרק ממש יעזור אבל אמרת שאין לך איך להשיג - אז אם יש לך אופציה תכיני
תאכלי קצת כל פעם ולא בבת אחת
תרגישי טוב 3>
וגם מרק ממש יעזור אבל אמרת שאין לך איך להשיג - אז אם יש לך אופציה תכיני
תאכלי קצת כל פעם ולא בבת אחת
תרגישי טוב 3>
את יכולה לאכול דברים עם מים, או לשתות דברים משיעים, כמו אבטיח תפוח עגבנייה או שייק פירות
באותו הנושא: