4 תשובות
רון נשר ואיזי. ממש חבל. הם שרים יפה מאוד אבל מכערים את זה
דודו פארוק
דודו פארוק ורון נשר
רון נשר(איזי כמעט ולא מקלל...^)
באותו הנושא: