7 תשובות
זה יהיה אפשרי בקרוב
תהני(:
תהני(:
אני לא בטוח שהטיסות הולכות להיפתח בקרוב, אבל כן למה לא
זה יהיה אפשרי בקרוב (אם יהיו טיסות בכלל).
אני אישית לא הייתי טסה לשם.
אני אישית לא הייתי טסה לשם.
יהיה אפשר אבל אם את באמת רוצה אטרקציות זה יקר יש ימים שחם בקטע שמסוכן להיות בחוץ ואז כמעט כל מה שיש לעשות זה שופינג ובכללי זה נחשב מאוד לא מכבד למי שגר שם אם תסתובבי עם בגדים חשופים
גם ההורים שלי רוצים חחח אני מעדיפה לא כי נראלי כאילו אי אפשר לעשות שם כלום כמעט אבל מי יודע
לא סתם יקר שם ויש מיליון איסורים כמו מלא מקומות שאסור לצלם, ואסור להתלבש לא צנוע ואסור לחבק וכזה (אולי רק בן זוג) בטח שאסור להתנשק, אסור לקלל ברחוב אפילו בצחוק, שמעתי שגם אסור להסתובב עם מכונית לא נקייה.
נשים צריכות ללכת צנוע וקיצר עוד המון דברים..
אם אתם כבר טסים אז לא בחודש הרמאדן שלהם כי אז באמת לא תוכלו לעשות כלום.
נשים צריכות ללכת צנוע וקיצר עוד המון דברים..
אם אתם כבר טסים אז לא בחודש הרמאדן שלהם כי אז באמת לא תוכלו לעשות כלום.
אנונימית
כן, אני מאמין שמתישהו בחצי שנה- שנה הקרובה יהיה אפשרי לטוס לשם עם דרכון ישראלי (בתקווה שהקורונה לא תעכב את זה)
אנונימי
באותו הנושא: