3 תשובות
האמת שכן
אותי אישית זה ממש מעצבן כשטועים בכתיב או בדיבור אבל אני חושבת שזה קצת מתנשא לתקן
כדי לעזור לאנשים להבין שלא ככה כותבים את זה ולשפר להם את העברית